woensdag 1 januari 2014

En ja hoor...

... weer een jaar verder. In het onwaarschijnlijke geval dat iemand op deze plek belandt: ik wens u voor dit nieuwe jaar alles wat u mij wenst.
Op vooroudergebiedsonderzoek ben ik de laatste tijd van de ene kant geen steek, van de andere kant aardig opgeschoten. Kwalitatief kom ik niet ver (eigen schuld, dikke bult, dan moet ik me er maar eens verder in verdiepen) maar kwantitatief gaat het goed met de verzameling Posten. Het tempo gaat er een beetje uit, wat logisch is omdat de meest voor de hand liggende vindplaatsen al uitgeput zijn. Nu moet ik het nog hebben van nieuwe publicaties en toevalstreffers. Vaak gaat dit om resultaten van andere onderzoekers en het kost nu eenmaal tijd om de betrouwbaarheid daarvan te toetsen. Dit is de stand van zaken:
Aantal personen in mijn bestand: 112.380 (was 110.0470)
Aantal personen met de achternaam Post: 14.173 (was 13.682)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten